המוצר נוסף
חיתולים – גם לילדים גדולים!

חיתולים – גם לילדים גדולים!

בעוד שאצל תינוקות, מבוגרים ואנשים סיעודיים בריחת שתן נחשבת לנורמטיבית, כאשר היא מתרחשת אצל ילדים, זהו מצב לא רגיל שיכול להיגרם עקב שלל גורמים והדבר דורש טיפול.

בריחת שתן מוגדרת כאיבוד שליטה על שלפוחית השתן הגורמת לדליפה בלתי רצונית ולה דרגות חומרה שונות. תופעה זו מכונה אצל ילדים גם הרטבה. בנוסף, התופעה יכולה לקרות גם לילדים גדולים, בני נוער ואף מתבגרים צעירים.

בחירת מוצרי ספיגה לילדים גדולים ובני נוער

לילדים ובני נוער המנהלים אורח חיים שגרתי ופעיל הכולל הליכה לבית הספר או לעבודה ופעילויות ספורט שונות מומלץ לקנות תחתונים סופגים כיוון שאלו מספקים הגנה דיסקרטית מפני בריחת שתן ודומים במבנה שלהם לתחתונים רגילים ויחד עם זאת, לבני נוער וצעירים שאינם ניידים וסובלים ממוגבלות תנועה שלא מאפשרת להם להגיע לבד לנוחיות, מומלץ לקנות חיתולים לילדים גדולים.

מהם בעצם תחתונים סופגים?

אלו הם תחתונים המכילים הן סיבי כותנה והן סיבי אל-בד המגנים מפני נזילות. התחתונים מכילים פטנט המסייע לשמירה על בריאות העור ומונע ריח לא נעים, ומיועדים לקבוצות מגוונות באוכלוסייה הסובלות מאי שליטה חלקית או מלאה בסוגרים. בנוסף, המבנה שלהם מאפשר תחושת דיסקרטיות כיוון שאינם בולטים מתחת לבגדים. באמצעותם ניתן להמשיך בפעילות יומית תקינה ולשמור על אורח החיים הקיים. בנוסף, הם מספקים תחושת חופשיות ורעננות עד כמה שניתן.

 

ילד ישן
ילד ישן

מה ההבדל בין תחתונים סופגים לחיתולים?

כמו התחתונים הסופגים, גם חיתולים מיועדים לאנשים הסובלים מאי שליטה חלקית ועד אי שליטה מלאה בסוגרים. ההבדל הוא שחיתולים סופגים מתאימים לרוב לאנשים אשר תנועתם מוגבלת והם זקוקים לפתרון קל ונוח להחלפה באמצעות סרטי הדבקה הנמצאים בצידי החיתול.

הבעיה מתחילה כאשר מנסים למצוא מוצרי ספיגה לגילאים של ילדים גדולים ובני נוער. הקושי המרכזי הוא במציאת המידה הנכונה ובקביעת המוצר שיענה על הצורך של אותו מתבגר – הן מבחינת הנוחות והן מבחינת הדיסקרטיות. בדרך כלל מוצרים אלו לא יופיעו בסופרים הקרובים לביתכם ותאלצו לבצע הזמנה מאתר מיוחד המתמחה במוצרי ספיגה.

מוצרי ספיגה לילדים גדולים פותחו לאחר שנים של פניות מצד הורים רבים שהיו מעוניינים לחתל את ילדיהם שהתבגרו ועברו את המידה הגדולה ביותר הקיימת בשוק מוצרי הספיגה. כיום הפיתוחים האחרונים מציעים מענה לכל סוג של דרישה מצד הצרכן.

אנו באדולים, מציעים לכם מוצרי ספיגה לילדים גדולים ממגוון חברות, ותמיד זמינים עבורכם לשאלות, בקשות ועוד בטלפון 1800-100-198, מחכים לשמוע מכם.

חיתולים לילדים גדולים :

מוצררמת ספיגהמידותהיקף מותניים
סופר סאני פלוס לילדים גדולים

טנה סליפ סופר

גבוהה

גבוהה מאוד

XS / S

S

30-55 ס"מ / 55-80 ס"מ

50-90 ס"מ

טנה סליפ פלוסגבוההS / XS50-90 ס"מ / 49-74 ס"מ
שקמה סופרגבוההSמידת מכנסים 36
אברי פורם פרמיום דרגה 2גבוההXS / S50 – 60 ס"מ / 60-85 ס"מ

 

מכנסונים סופגים לילדים גדולים :

מוצררמת ספיגהמידות
מכנסונים טנה פלוסגבוההS
אינספיירבינונית+S
טרנקוויליטיגבוההS / XS
אברי פלקס פרמיום דרגה 1בינונית+S

 

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח

Powered by - Wemake