מדיניות החזרות וביטולים
אנו באדולים מחויבים לספק שירות לקוחות מצוין ולהבטיח חווית קנייה מיטבית. להלן מדיניות החזרות וביטולים שלנו:
החזרת מוצרים
- ניתן להחזיר מוצר באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית, בתנאי שלא חלפו 30 ימים מתאריך הרכישה.
- במידה והמוצר הוחזר במצב לא תקין כך שאינו ראוי עוד לשימוש, רשאית החברה שלא לקבלו.
- החזרת מוצר תיעשה באחת משתי דרכים:
- הלקוח ימסור את המוצר בעצמו.
- הלקוח יבחר לשלוח את המוצר באמצעות שליח בעלות של 50 ₪ בגוש דן / 70 ₪ מחוץ לגוש דן.
ביטול הזמנה
- במידה ולאחר סיום תהליך ההזמנה התגלה כי המוצר אזל מהמלאי ולא ניתן לספקו, החברה תודיע ללקוח ותציע חלופה מתאימה או אפשרות לביטול ההזמנה.
- ביטול העסקה יהיה תקף רק לאחר קבלת אישור מהחברה באמצעות פקס, טלפון (054-55-88-365), כתובת דוא”ל (family@adulim.co.il), או באמצעות אתר האינטרנט דרך עמוד צור קשר.
- במקרה שהביטול אושר, יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר יחולו על הלקוח.
- לאחר אישור הביטול, החברה תחזיר ללקוח את מלוא הסכום ששולם עבור המוצר, בהתאם לאמצעי התשלום בו השתמש הלקוח. הזיכוי יבוצע עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצרים על ידי החברה. החברה רשאית לגבות דמי ביטול בגובה של 100 ₪ או 5% מהסכום ששולם, לפי הנמוך מביניהם.
חוק הגנת הצרכן
לפי חוק הגנת הצרכן, ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
החרגות
- מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק על מוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו ממקור אחר.
- ישנם מוצרים אשר לא ניתן לבטל עסקה בגינם ו/או להחזירם מטעמי היגיינה ובריאות הציבור, כגון: מיטות, כיסאות רחצה, הגבהות לאסלה, מזרנים וכריות לפצעי לחץ ומוצרים היגייניים נוספים, כפי שיקבע על ידי אדולים.
- במידה והמוצרים הותאמו באופן ספציפי ללקוח, לא ניתן לבטל את העסקה ו/או להחזירם.
- מוצרים אלה יתקבלו להחזרה רק באריזה סגורה ובזמן קבלת המוצר על ידי הלקוח.
מוצר פגום
- במקרה שהתקבל מוצר עם פגם כלשהו, יש לצלמו ולשלוח את התמונה בצירוף בקשה להחזר המוצר באחת מהדרכים שצוינו לעיל.
- סכום ההחזר יהיה שווה לסכום בו חויב הלקוח. אדולים רשאית לנכות עלויות תפעול ומשלוח בגין ביצוע ההחזר ושילוח המוצר, אם וכאשר יהיו כאלה.
אנו כאן לשירותכם בכל שאלה או בקשה נוספת.