מדיניות החזרות וביטולים

לקוח המעוניין להחזיר ולבטל עסקה שביצע במסגרת האתר, מוזמן לשלוח לחברת אדולים הודעת ביטול באחת מהאפשרויות הבאות:

טלפון: 054-55-88-365
כתובת מייל:  family@adulim.co.il
או באמצעות אתר האינטרנט דרך צור קשר

  • החזרת המוצר תעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ובתנאי כי לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר. במידה והמוצר הוחזר במצב לא תקין כך שאינו ראוי עוד לשימוש, רשאית החברה שלא לקבלו.
  • במקרה של החזרת מוצר על ידי הלקוח, באפשרותו להחזיר את המוצר בעצמו או לשאת בעלות של 50 ₪ לשליח אשר יגיע לקחת את המוצר מבית הצרכן.
  • במידה ולאחר סיום תהליך ההזמנה התגלה כי המוצר אזל מהמלאי ולא ניתן לספקו, רשאית החברה להודיע ללקוח על כך ולהציע חלופה מתאימה או אפשרות לביטול ההזמנה.
  • ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס, טלפון או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה והביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח.
  • במידה ואושר ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את מלוא כספו בגין רכישת המוצר. כמו כן, ההחזר יעשה בהתאם לצורת התשלום בה שילם הלקוח. בכל מקרה, "אדולים" רשאית לגבות דמי ביטול בגובה של 100 ₪ או 5% מהסכום ששולם, לפי הנמוך מבניהם.
  • לפי חוק הגנת הצרכן ביטול עסקה יעשה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר שהוזמן.
  • מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
  • ישנם מוצרים אשר לא ניתן לבטל עסקה בגינם ו/או להחזיר מטעמי היגיינה ובריאות הציבור כגון: כסאות רחצה, הגבהות לאסלה, מזרונים נגד פצעי לחץ ומוצרים היגייניים נוספים, כפי שיקבע על ידי "אדולים". כמו כן, במידה והמוצרים הותאמו באופן ספציפי ללקוח לא ניתן לבטל את העסקה ו/או להחזירם.
  • מוצר פגום – במידה והתקבל מוצר עם פגם כלשהו, יש לצלמו ולשלוח את התמונה בצירוף בקשה להחזר המוצר באחת הדרכים שצוינו לעיל. סכום ההחזר יהיה שווה לסכום בו הלקוח חויב. "אדולים" תוכל לנכות עלויות תפעול ומשלוח בגין ביצוע החזר ושילוח המוצר, אם וכאשר יהיו כאלה.
 
אין מוצרים בעגלה!
המשך בקניה
0