שאלות? התקשרו אלינו: 1-800-100-198

משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ

מחירים נוחים למוצרים הטובים בשוק

שירות טוב, משפחתי ואכפתי מכל הלב

צרו איתנו קשר

בית/צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר2020-10-03T17:09:34+03:00

צרו איתנו קשר

אנחנו תמיד כאן בשבלכם, לכל שאלה ובקשה

  • הכבאים 17, רמת גן

  • family@adulim.co.il

  • Adulim.co.il

זמינים לכם במוקד הטלפוני, 24/7

054-55-88-365

הכתובת שלנו

שאלות נפוצות

יש לך שאלה? כנראה שהיא תופיע כאן. במידה ולא אנחנו תמיד זמינים בפרטי קשר מעלה.

איך אדע אם אני צריך מוצרי ספיגה?2020-12-21T15:09:20+02:00

כ-30% מהקשישים סובלים מבריחת שתן, וכמו כן כשליש מהנשים מעל גיל 40.
הצורך במוצרי ספיגה הוא צורך בסיסי ואין מה לחשוש מזה!
בכל אופן, תמיד אפשר להתקשר אלינו ולהתייעץ, וביחד ננסה להגיע למסקנה הכי טובה בשבילך!

אוכל לקבל שירות אם איני סיעודי?2020-12-21T14:48:54+02:00

כבר אמרנו שאחוז לא קטן באוכלוסייה משתמש באמצעי ספיגה ועזר, כולם סיעודיים? ברור שלא.. אנחנו שמים את הלקוח הסיעודי במרכז, ובכל זאת מרבית הלקוחות שלנו הם אנשים בריאים. השירותים שלנו ניתנים לכולם, אנחנו מוכרים את המוצרים האיכותיים בשוק הישראלי במחירים המשתלמים ביותר, ותמיד עם חיוך!

יש לכם חנות?2020-12-21T14:49:47+02:00

נכון להיום החברה פועלת כחנות פארם אינטרנטית המשלחת את המוצרים עד לבית הלקוח וכך חוסכת בעלויות ומוזילה את המוצרים בשבילכם. ניתן לבקש לראות תמונות נוספות של המוצרים ונשלח לכם תמונות וסרטונים בוואטסאפ או במייל 🙂

ואם בכל זאת ארצה לראות את המוצר?2020-12-21T14:53:36+02:00

בשמחה! כל לקוח מוזמן להגיע אל המחסנים שלנו. כדאי להרים טלפון לפני בכדי לוודא שהמוצר בו אתם מעוניינים זמין במלאי המחסן. ניתן להגיע לראות את המוצר עצמו ומוצרים דומים אחרים, לחוש אותם ולוודא איזה מהם אתם מעדיפים, ואפילו תקבלו כוס קפה על חשבון הבית 🙂

האם יש עלות למשלוחים?2020-12-21T14:56:08+02:00

כן, עלויות המשלוחים משתנות לפי אזור המגורים:

משלוחים לגוש דן: 25 ש"ח

משלוחים מחוץ לגוש דן: 35 ש"ח

בכל מקרה, ניתן לאסוף ממחסני החברה בחינם או לקבל משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299 ש"ח!

אתם מגיעים לכל חלקי הארץ?2020-12-21T14:57:47+02:00

אנחנו מגיעים לכל חלקי הארץ, ומתחייבים לאספקה בתוך כ – 4 ימי עסקים באזור גוש דן,
ועד ל – 6 ימי עסקים מחוץ לגוש דן. עם זאת, אנו משתדלים לעשות מאמץ להגיע לפני.
בכל מקרה, ניתן לאסוף את המוצרים ממחסנינו או לחילופין לדבר איתנו..
על מדיניות המשלוחים אפשר לקרוא כאן

אפשר לקבל את המוצר מבלי שהשכנים ידעו?2020-12-21T15:00:46+02:00

למרות שאנחנו חושבים שאין מה להתבייש, לעיתים לקוחותינו המשתמשים במוצרי ספיגה, מעדיפים לקבל את המשלוח באופן דיסקרטי. אנו מבינים ונשמח לעזור בזה, אפשר לרשום בהערות משלוח "משלוח דיסקרטי" ואנחנו נדאג שלא יוכלו לראות מה יש בתוך המשלוח ואתם תוכלו להנות מהמשך חיים נוחים בלי שהשכנים ידחפו את האף 😉

אפשר לבוא לקחת בעצמי?2020-12-21T15:02:58+02:00

בוודאי שאפשר!
לאחר ביצוע ההזמנה תציינו שברצונכם לבצע איסוף עצמי. אנחנו נכין את ההזמנה, ותוכלו לבוא לקחת אותה בכל זמן שתבחרו בתיאום מראש.

המוצר לא התאים לי, האם אפשר להחזיר?2020-12-21T15:06:23+02:00

אנחנו מקבלים חזרה את כל המוצרים בתמורה להחזר כספי מלא ובהתאם למדיניות ההחזרות שלנו, אותה ניתן לקרוא כאן.
כמה דגשים:
אם המוצר מחולק לאריזות: את האריזות הסגורות ניתן להחזיר, את הפתוחות לא.
אם מדובר במוצר רב פעמי: כל עוד לא נעשה בו שימוש והוא תקין – ניתן להחזיר.

כיצד ניתן לשלם?2020-12-21T15:07:48+02:00

ניתן לשלם באמצעות האשראי באתר או לבצע הזמנה טלפונית.

בקבלת המשלוח – אם השליח הינו שליח מטעם חברת אדולים, ניתן לשלם גם במזומן או בצ'ק מזומן בעת קבלת המשלוח.

המותגים שאנחנו משתפים איתם פעולה

אנחנו עובדים עם המותגים המובילים בתעשייה, בשביל לדאוג לרמת השירות הגבוהה ביותר

עבור למעלה