מהפכה במטבח – הגרסא הישראלית

אנשים בארץ יודעים כבר כי עליהם לדאוג ולעצמם ולאורח החיים שלהם.
יחד עם זאת, בהרבה מטבחים היום בארץ אנו רואים מאכלים וחומרים המסוכנים עבורם, עצם חוסר הידיעה על כך מסוכן ועלול לקצר את תוחלת החיים.
למען האמת, ישנם מאכלים שפשוט מקצרים לנו את החיים, ויש כאלה שלא.
אז.. מהם המאכלים הנפוצים ביותר במטבחים בישראל שעליכם להוציא כדי לשמור על בריאותכם?

אדולים כאן כדי לעשות סדר : 

שוקולדים – שוקולדים מכילים בתוכם כמויות עצומות של סוכר לא בריא ושומן שגורם לאורך זמן לירידה במצב הגופני , הצטברות שומן, התמכרות למתוקים ותחושת חוסר שליטה עצמית מול מאכלים שונים.

במה נחליף אותם? בתמרים, תמרים מעניקים לנו סוגר איכותי ובריא יותר לגוף באותה רמת המתיקות ?

חמאה ומרגרינה – רוב השומן בחמאה הוא שומן רווי ולמעשה מעלה סיכון למחלות לב וכלי דם.
השמן במרגרינה עשוי שומן טראנס וידוע כמעלה סיכון להשמנה ולעודף כולסטרול.

במה תחליפו אותן? בגבינה, אבוקדו, או טחינה, הרבה יותר בריא.

לחם קל\מלא\דגנים\בריאות – כל אלה הם לחמים לא איכותיים ומכילים בתוכם פחמימות שלא בהכרח טובות לכם.
המלצת אדולים – להחליף את הלחמים הללו בשיבולת שועל או בלחם מחיטה מלאה.

בשר אדום – מחקרים מראים פעם אחר פעם כי חומצות השומן הרוויות בבשר האדום עלולות להגביר את הסיכון להתפתחות סוגים סרטניים.

במה להחליף את הבשר? בחזה עוף או דגים וקטניות.

מיצים תעשייתיים \ לא טבעיים – מיצים תעשייתיים אינם בריאים ומכילים בתוכם כמות רבה של סכר וצבעי מאכל

נחליף אותן במיצים סחוטים בצורה טבעית אותם נסחט בעצמנו בבית בצורה ידנית.

סוכר לבן – הסוכר הלבן מעלה את הסיכוי לסוכרת ויכול לגרום אף למחלות לב ולהתפתחות גידולים סרטניים והחלשה כללית של הגוף.

מה תאכלו במקום?  בננה, תפוח ואם כבר סוכר – אז סוכר חום. פחות מעובד.

מזון מעובד – מכיל כמות רבה של חומצות שומן לא בריאות שגומרות ליתר לחץ דם, ולמחלות כמו אסתמה, אלרגיות שונות ואפילו בעיות עור.
לכן, השתדלו יותר להכין את האוכל שלכם בבית , אפילו להכין ולהקפיא למהלך השבוע.

יש לכם טיפ מנצח משלכם למטבח? אנחנו כאן כדי לשמוע ?

אדולים – שומרים על אורח חיים.

הצטרפו למגזין שלנו!

מבצעים, עדכונים, כתבות ועוד מידע מעניין

    כתבות נוספות שתאהבו