תוחלת החיים בישראל גבוהה מהממוצע בעולם.
מדהים נכון ? מסתבר שתלוי את מי שואלים.

אם תשאלו את גילאי 40+ הם צריכים להתחיל לדאוג לעצמם, כי הם בסיכון, למה?
כי לא בטוח שמערכת הבריאות תוכל לדאוג להם, או יותר נכון למסת השריר שלהם.

אנשים בגילאי 40+ מתחילים לאבד מסת שריר בקצב גבוה, מה שמשפיע על רמת האנרגיה, הסבירות למחלות, דלקות הסיכוי למעידות נפילות ועוד.

אם אתה בן 40 ומעלה – אתה מאבד מסת שריר של כ8% לעשור.
ואם אתה בן 70 ומעלה – אתה מאבד מסת שריר של כ15% לעשור.

בזכות תועלת החיים הגבוהה שלנו בארץ למעלה מ10% מהאוכלוסייה בישראל היא למעלה מגיל 65 שמצד אחד זה מעולה,
מצד שני לא בטוח שמערכת הבריאות תוכל לעמוד במצב זה ולעזור לכולם במידה שהם אכן צריכים.

אז אנחנו צריכים להתחיל לדאוג לעצמנו.

איך נעשה זאת בצורה טובה ?
נשלב בין אימונים גופניים לתזונה על פי תפריט מותאם אליכם אישית.

הנה לכם כמה כללי אצבע שיעזור לכם להתחיל מבחינת תזונה :

1.אכלו כמות גדולה יותר של חלבון איכותי – דגים,חזה עוף , ביצים ועוד.

2.שלבו בארוחות שלכם יותר סידן – סידן נמצא במוצרי חלב רבים, אנא בחרו את האיכותיים ביותר על מנת לחזק את העצמות שלכם.

3.צרכו יותר שומן מסוג אומגה 3 ופחות משומנים לא איכותיים.

4.השתמשו בתוספי תזונה נוספים כדי לשמור על בריאות כללית בדגש על עצמות בריאות ושימור מסת שריר.

מבחינת אימונים – עליכם לשלב בין פעילות אירובית לאנאירובית ,פעילות עם משקולות שעובדות על כח לבין פעילויות שדורשות יותר סיבולת לב ריאה שיעזרו לתפקוד בריא של הלב.

אנא, התייעצו עם מומחי תזונה ובנו לעצמכם תפריט מותאם אישית לגיל ולמצב הגופני שלכם.
קבעו אימונים עם מאמנים אישיים או בחוגים כאלה ואחרים.
אנחנו משתדלים לדאוג לכם אך אין תחליף למומחים בתחום.

העיקר, שתהיו בריאים – עד 120.
כאן בשבילכם, אדולים.

הצטרפו למגזין שלנו!

מבצעים, עדכונים, כתבות ועוד מידע מעניין

    כתבות נוספות שתאהבו