• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
בריחת שתן אצל גברים – התמודדות וטיפול

התמודדות עם בריחת שתן בקרב גברים עלולה להיות דבר מאתגר. ממה נובעת בריחת שתן? כיצד ניתן לטפל בה? מהי היעילות של תחתונים סופגים לבריחת שתן? על שאלות אלו ועוד נענה במאמר זה.

על תופעת בריחת השתן

בריחת שתן עשויה לנבוע ממספר גורמים וביניהם: לחץ, עודף משקל, זיהום בדרכי השתן, ניתוח הערמונית ועוד. חשוב לדעת כי תופעה זו עלולה להתרחש לא רק בגילאים המבוגרים אלא גם בגיל צעיר. מיליוני גברים בכל רחבי העולם סובלים מבריחת שתן, ועל כן אין מה להתבייש. יש לטפל בבעיה בצורה כזאת שתאפשר לכם להמשיך באורח חייכם התקין. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

כיצד מטפלים בבריחת שתן?

  • כאשר רצפת האגן מחוזקת, הלחץ על שלפוחית השתן פוחת. לפיכך, מומלץ מאוד לעשות כושר על בסיס שבועי לחיזוק הגוף בדגש על שרירי רצפת האגן. כמובן שחשוב מאוד לשלב את הכושר עם תזונה נכונה – אכלו אוכל בריא ומזין והביאו עצמכם להורדה במשקל.
  • אל תגיעו למצב בו אתם מרגישים שאתם חייבים להתפנות במיידי לשירותים. תכננו את יומכם בצורה יעילה כך שתהיה לכם האפשרות להתפנות כל שעתיים – שלוש ולא תאלצו להתאפק יתר על המידה, דבר שגורם להחמרת הבעיה. בתוך כך, רגע לפני שאתם יוצאים מהבית להליכה או נסיעה, בקרו בשירותים, גם אם באותו רגע אתם לא מרגישים צורך.
  • אם דבר אינו עזר, ייתכן כי ניתוח הוא האופציה בשבילכם. ישנם מספר ניתוחים שמטרתם לטפל בבעיה זו, וביניהם ניתוח הערמונית או ניתוח הקלע. התייעצו עם הרופא שלכם ובחרו בטיפול המתאים עבורכם.

התמודדות עם בריחת שתן

בעוד שלנשים יש מגוון רחב של מוצרי ספיגה בכלל ותחתונים סופגים בפרט, הגברים מסתפקים בכמה דגמים בסיסיים. למה זה קורה? מכיוון שנשים סובלות מבריחת שתן כמעט פי שניים מגברים ועל כן מספרן בצריכת מוצרי ספיגה גבוה יותר.

בכדי להמשיך באורח החיים התקין על אף בריחת השתן, יש להשתמש במוצרי ספיגה שנועדו להגן על הבגדים שלכם מפני הרטיבות, וכן להגן עליכם מפני מצבים לא נעימים.

אנו מציעים לכם באתר שלנו מספר רב של תחתונים סופגים לגברים, כך שכל אחד מכם יוכל למצוא את התחתונים המתאימים לו ביותר.

הנה כמה מן התחתונים הנמכרים ביותר שלנו:

מכנסונים סופגים לגבר מבית דיפנד

תחתונים אלו מותאמים במיוחד למבנה הגוף הגברי. הם בעלי ספיגה גבוהה, מתאימים ללבישה גם ביום וגם בלילה. לתחתונים קיים מפתח ירך גמיש ואזור ספיגה ייחודי המונע ריחות לא נעימים. הם רכים ונוחים ללבישה, ובעלי גזרה גבוהה ומשופרת.

תחתונים סופגים לגברים

תחתונים סופגים לגבר – מבית פריבל

תחתונים אלו תוצרת ארה"ב מתאימים לגברים בכל הגילאים הסובלים מבריחת שתן קלה. בעלי טכנולוגיית ליבת הספיגה המציעה ביצועים מצוינים תוך שמירה על דיסקרטיות מרבית. התחתונים מרגישים כמו בד כותנה רגיל ונוחים ללבישה ליום וללילה.

תחתונים סופגים לגברים

תחתוני אובר נייט – מבית אינספייר

תחתונים אלו מיועדים לגברים ונשים, הם בעלי כושר ספיגה גבוה במיוחד, מיועדים לשימוש ארוך ביום או בלילה. בנוסף, הם מכילים ליבת ג'ל הנועלת את הנוזלים ומנטרלת ריחות לא נעימים. מגיעים במגוון רחב של מידות כך שיתאימו לכל אחד.

תחתונים סופגים לגברים

 

לעוד מגוון רחב של תחתונים סופגים לחץ כאן

כמו כן, אנחנו תמיד כאן כדי לייעץ ולעזור לכם בכל שאלה ובקשה בטלפון 1-800-100-198

אדולים – שומרים על אורח חיים

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח