• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
טיולים לבעלי מוגבלויות

גם בעלי מוגבלויות יכולים לטייל!

כולנו יודעים שבישראל ישנו שפע רחב של אטרקציות שונות, הפרוסות על פני כל חלקי הארץ השונים ומכילות אפשרויות רבות ומגוונות. אך מה קורה כאשר אחד או יותר מבני המשפחה הינו אדם עם מוגבלות מסוימת?

בנקודה זו האפשרויות מצטמצמות בצורה משמעותית. במאמר זה ננסה לעזור להבין כיצד ואיפה כל בני המשפחה יכולים לבלות יחדיו במקומות נגישים לכל.

ע"פ דו"ח שהתפרסם בדצמבר 2020 על ידי עמותת "נגישות ישראל", בישראל חיים כמיליון וחצי אנשים עם מוגבלות. מתוכם כ-270 אלף ילדים, 785 אלף אנשים בגילאי עבודה ו-510 אלף אנשים בגילאי 65 ומעלה.

אוכלוסיית בעלי המוגבלויות הינה מגוונת מאוד ואופי ההתניידות משתנה בין אדם אחד לשני. לכן, גם את המקומות המונגשים יש לסווג לפי רמות והתאמות השונות. כך באתר של קק"ל ניתן למצוא אילו אתרים בארץ מונגשים לאלו המתניידים בכיסאות גלגלים, אילו שבילים מתאימים לליקויי ראייה ומתי האטרקציה מותאמת גם לליקויי שמיעה. בנוסף, באתר טיולי ניתן למצוא מסלולי טיול המונגשים לכיסאות גלגלים ועגלות תינוק.

טיולים לבעלי מוגבלויות
נוף ישראלי

ישראלים רבים אוהבים לבלות ולטייל בחיק הטבע, בייחוד בשבתות וחגים. בשנים האחרונות המודעות גדלה לצורכיהם של בעלי המוגבלויות. בתוך כך, ישנה מגמה חיובית של הנגשת מסלולים, פארקים, אטרקציות ומסעדות. אתרי הטיולים לדוגמה הותאמו במיוחד לצורכיהם של בעלי המוגבלויות על ידי סלילת שבילים נוחים בעלי שיפועים שנבנו על פי החוק וכך גם בפארקים וגנים הלאומיים.

המגמה הזאת מאפשרת לאנשים רבים נוספים לטייל בנופי ארצנו היפה ולטייל בה בבטחה כמו כל אדם אחר אך עדיין יש עוד הרבה מקום לשאוף בעניין זה, בין אם באמצעות הנגשה של עוד ועוד מקומות ובין אם לספק עוד מידע אודות הרמות השונות של ההנגשות במקומות השונים.

אנו בחברת אדולים מכירים מקרוב את החיים לצד בן משפחה בעל מוגבלות. ועל כן אנחנו רוצים לסייע לכם מתוך הניסיון שלנו. אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 054-55-88-365 ונשמח לעמוד לרשותכם.

אדולים – שומרים על אורח חיים

מוצרי הנגשה לבעלי מוגבלויות שיקלו עליכם בזמן הטיול:

כתבות נוספות מטעמנו העשויות לעניין אתכם:

כיצד נבחר כיסא גלגלים

כיצד לבחור מקל הליכה

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח