• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
חיתולים לילדים עם צרכים מיוחדים

אי שליטה על הסוגרים היא אחת מהתופעות הנפוצות ביותר בקרב ילדים בעלי צרכים מיוחדים. כיצד ניתן לתת את המענה הטוב ביותר לבעיה זו? אילו מוצרים קיימים בשוק? וכיצד לבחור את המוצר המתאים ביותר? כל זאת ועוד בכתבה שהכנו עבורכם

 

אי שליטה על הסוגרים בקרב ילדים בעלי צרכים מיוחדים

 

התמודדות של הורים עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים היא מאתגרת מאוד, בעיקר בשנים הראשונות. החל מהבשורה הראשונית הכה קשה לעיכול מהרופא ועד התגובות של המשפחה הקרובה והסביבה. בשנים האחרונות המודעות לצרכים של ילדים אלו עולה, וגם הסביבה מכילה יותר. כמו כן, נעשו רפורמות בחינוך המיוחד במטרה להקל על חייהם של הילדים ושל הוריהם.

בין שלל הדברים איתם צריכים הורים לבעלי צרכים מיוחדים להתמודד, ישנו גם נושא האי שליטה על הסוגרים. הדבר יכול לנבוע מנכות פיזית, מאפיין ביולוגי משפחתי ואף טראומה נפשית או פיזית. אצל חלק מהילדים, אי השליטה על הסוגרים יכולה לקרות במהלך כל שעות היממה, כולל במהלך השינה, ואצל חלקם היא מתרחשת רק במהלך היום כאשר הילד ער.

מהם חיתולים לילדים גדולים?

 

בשביל להתמודד עם הבעיה הזו, הומצאו חיתולים לילדים גדולים, המיועדים לילדים אשר עברו את המידה הגדולה ביותר הקיימת בשוק. חיתולים מסוג זה כמעט ולא ניתן למצוא ברשתות הפארם הקרובות לבית ויש לבצע הזמנה מיוחדת מאתר המתמחה במוצרים אלו. ניתן להשיג אצלנו באדולים מגוון מוצרי ספיגה לילדים גדולים עם צרכים מיוחדים של החברות האיכותיות ביותר הקיימות בשוק זה. בנוסף, נשמח תמיד לייעץ לכם מהניסיון האישי שלנו בטלפון 1-800-100-198

כיצד בוחרים את מוצר הספיגה המתאים ביותר לילד?

 

אם הילד סובל אך ורק מבריחת שתן, הוא אינו זקוק לחיתול. ניתן לקנות לו תחתונים סופגים, אשר מתלבשים על הגוף בדיוק כמו תחתון רגיל ועל כן יתרונם הגדול – דיסקרטיות. תחתונים אלו מצויים במספר רמות ספיגה שונות והם נוחים על הגוף, דבר שמאפשר המשך פעילות יומית תקינה של הילד. הדרך הטובה ביותר לדעת שאכן המידה תתאים לילדיכם היא למדוד את היקף המותניים של הילד ולהתאימה לזו הרשומה במוצרים עצמם.

חיתולים לילדים גדולים :

מוצררמת ספיגהמידותהיקף מותניים
סופר סאני פלוס לילדים גדולים

טנה סליפ סופר

גבוהה

גבוהה מאוד

XS / S

S

30-55 ס"מ / 55-80 ס"מ

50-90 ס"מ

טנה סליפ פלוסגבוההS / XS50-90 ס"מ / 49-74 ס"מ
שקמה סופרגבוההSמידת מכנסים 36
אברי פורם פרמיום דרגה 2גבוההXS / S50 – 60 ס"מ / 60-85 ס"מ

 

תחתונים סופגים לילדים גדולים:

מוצררמת ספיגהמידות
מכנסון פלוס מבית טנהגבוההS
תחתוני אובר נייט מבית אינספיירבינונית+S
תחתוני אובר נייט מבית טרנקיליטיגבוההS / XS
תחתוני אברי פלקס דרגה 1 אבנהבינונית+S

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח