• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
חיתולים למבוגרים במחיר זול

כיצד ניתן להשיג חיתולים למבוגרים בזול או אפילו בחינם?

 

מה זה קרן מכבי וכיצד היא יכולה לעזור לכם? על שאלות אלו ועוד נענה בכתבה הבאה

 

מרבית האנשים סבורים כי ביטוח לאומי הוא הגוף היחיד שמספק חיתולים למבוגרים בחינם. ראשית, חשוב לדעת כי ישנן אופציות נוספות ואף מומלצות יותר. שנית, התשלום על החיתולים מתבצע באמצעות הפחתה מהקצבה החודשית המגיעה למטופל או באמצעות הפחתה בשעות הסיעוד. כלומר, חינם זה לא. בנוסף, החיתולים המסופקים דרך ביטוח לאומי הינם באיכות נמוכה, אשר לא נותנים את המענה הנדרש למטופל במרבית המקרים.

אז מה כדאי לעשות?

במקום לקבל חיתולים לא איכותיים ולשלם עליהם באמצעות הקצבה החודשית או השעות סיעוד, ניתן לבטל את ההסכם של ביטוח לאומי בכל עת, ולהזמין חיתולים איכותיים מאיתנו באדולים, במחירים שעשויים לצאת אפילו זולים יותר מאשר המחיר ששילמתם לביטוח לאומי. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי ספיגה ומוצרים נוספים לאנשים סיעודיים במחירים מצוינים. בנוסף, נשמח מאוד לייעץ לכם במטרה לספק לכם את החיתול או המוצר המתאימים ביותר עבורכם בטלפון 1-800-100-198

כמו כן, ניתן להשיג אצלנו באדולים חיתולים מוזלים או תחתונים מוזלים – אלו הם מוצרים במחירים זולים משמעותית, אשר נמכרים כ-"עודפים" עקב אריזה מעט קרועה או מהדורה ישנה של אותו מוצר. כמובן שהמוצר עצמו תקין לחלוטין.

היכן משיגים חיתולים למבוגרים בחינם?

 

1. אתר "אגורה" הוא מיזם חברתי. מחבר בין אנשים המבקשים למסור מוצרים (בחינם) לבין אותם אנשים הזקוקים למוצרים אלו. ניתן למצוא באתר זה שלל מוצרים וביניהם גם חיתולים למבוגרים.

2. ארגון "יד אליהו לזולת" המעניק סיוע לקשישים בהתנדבות מלאה. הסיוע כולל מספר רב של דברים כגון: חלוקת מזון ותלושי קניה לאוכל, מוצרי חשמל, מוצרי היגיינה וניקיון, תרופות וגם חיתולים למבוגרים. ניתן להשיגם בטלפון  052-472-33-99

3. פורום תרומות באתר "זאפ דוקטורס" (ZAP DOCTORS) בשיתוף עם עמותת "חברים לרפואה". בפורום זה אנשים פרטיים מציעים תרומות של תרופות / חיתולים למבוגרים שהם אינם צריכים. ניתן לעקוב אחר ההודעות בפורום מעת לעת.

מה זה קרן מכבי וכיצד ניתן להיעזר בה?

לאלו מכם החברים בקופת חולים "מכבי" ישנה האפשרות להצטרף ל"קרן מכבי". הקרן מסייעת לאנשים אשר הכנסתם נמוכה, במימון של מוצרי ספיגה, אביזרים רפואיים, תרופות, טיפולי שיניים, טיפולים פסיכולוגיים ועוד. הסיוע ניתן באמצעות מענק בהיקף של עד 70% מגובה ההוצאה, בהתאם למחירי מכבי ובהתאם למעמד שתקבלו על פי החלטת הועדה המורכבת מארבעה נציגי ציבור, מנכ"ל הקרן, מנהל הכספים, רופא ועובדת סוציאלית. המעמד אותו תקבלו על ידי הועדה מושפע בין היתר מהכנסות, וותק כחבר בקרן ושיקולים סוציו אקונומים. בנוסף, קרן מכבי מסייעת גם למשפחות לילדים אוטיסטיים וסומטיים בעלי נכויות התפתחותיות קשות, על ידי מימון של טיפולים רפואיים המוכרים על ידי מכבי.

לבירורים בנוגע לבקשה מקרן הרווחה, יש לפנות למחוזות :

צפון                04-8808522

דרום               08-6267459

י-ם ושפלה       08-8618812

שרון               03-5484711 , 03-5484765

מרכז              03-7333334, 03-7333264

עמותות למען קשישים

מחפשים עמותה למען קשישים? ריכזנו עבורכם כמה מן הבולטות שבהן:

ארגון "כן לזקן" – ארגון התנדבותי הפועל לשמירת זכויותיהם של הקשישים. באמצעות המוקד הטלפוני שלהם (2284*) ניתן לקבל מידע אודות הזכויות המגיעות לכם באופן אישי, או רק לקבל אוזן קשבת בחינם לגמרי. הארגון טיפל עד היום בעשרות אלפי פונים אשר זכו לממש את זכויותיהן בשווי מיליוני שקלים. בנוסף, קיבל הארגון את פרס יו"ר הכנסת על פעילותו הרבה.

עמותת "לב זהב" – , הוקמה במטרה לדאוג לרווחת הגיל השלישי, לשפר את איכות חייו ולספק מענה מקיף ומקצועי לשאלות ומצבים אשר עולים בתקופת חיים זו. פועלת ללא כוונת רווח כבר למעלה מ-30 שנה. עובדת עם הגופים גדולים ומשמעותיים בארץ כגון ביטוח לאומי, משרד הביטחון, קופות חולים, חברות ביטוח ועוד. הצוות המקצועי של העמותה פועל מתוך מספר סניפים קהילתיים ברחבי הארץ. ערוך ומוכן להעניק שירות מהיר ואדיב לקשישים אשר פונים אליהם. טלפון: 03-5086868

איגוד הל"ב – האיגוד פועל במספר רב של מישורים וביניהם: נתינת ייעוץ וליווי משפטי, ארגון השתלמויות מקצועיות והקמת ועדות בתחומים שונים. כל זאת, על מנת לייעל את הטיפול בקשישים, להוזיל עלויות ולקדם את כל הנושאים הקשורים לרווחתם ולשיפור איכות חייהם. מרכזי היום שמפעיל הארגון, מציעים מגוון פעילויות טיפוליות וחברתיות לשיפור איכות החיים של המטופלים על בסיס יומי תוך כדי נתינת זמן למשפחתו למנוחה ומילוי מצברים. הביקורים במרכז היום כוללים הסעות, ארוחות חמות, רחצה, פיזיותרפיה, תמיכה טיפולית על ידי עובדת סוציאלית ואחות ומגוון פעילויות חברתיות. טלפון: 03-9414666/7

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח