• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
חיתולים למבוגרים מבית אבנה – הבדלים ויתרונות

כל מה שרציתם לדעת על חברת אבנה, על מוצריה השונים ובעיקר על החיתולים למבוגרים שלה – מה ההבדל ביניהם ומה הם היתרונות המרכזיים של כל חיתול.

אבנה ABENA היא אחד המותגים המובילים בעולם בקטגוריית מוצרי הספיגה למבוגרים. זוהי חברה דנית (מדנמרק) המייצרת מוצרים איכותיים, תוך שימת דגש גם על שמירה על איכות הסביבה. חברה זו מספקת פתרונות לטיפולים רפואיים באמצעות מגוון מוצרי ספיגה למבוגרים: חיתולים, תחתונים, תחבושות, כפפות, סדיניות, סינרים ועוד.

בכתבה זו נתמקד בחיתולים למבוגרים מבית אבנה:

אבנה פרימיום (Abena Premium) אל מול אבנה קומפורט (Abena Comfort)

ההבדל המרכזי – הרכב החומר:

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות חיתולים משווקות אך ורק חיתולים העשויים מבד, בטענה כי החיתולים נושמים יותר בצורה זו, ובעצם נוחים יותר למשתמש. אך ישנו מספר לא מבוטל של אנשים שלא מסכימים עם טענה זו, שכן להם, חיתולי הניילון המוכרים נוחים על הגוף הרבה יותר. לכן, אבנה מציעה שני סוגי חיתולים, כך שכל המשתמשים יהיו מרוצים:

חיתולי הפרימיום הינם בעלי מבנה אנטומי, הם עשויים מבד רך ונעים ואינם מכילים פלסטיק, החיתול נושם לחלוטין ומעניק תחושה אוורירית למטופלים. הם אינם מכילים בשמים, כימיקלים או אלרגנים ומתאימים גם לבעלי עור רגיש במיוחד.

חיתולי הקומפורט הינם בעלי מבנה קלאסי, אך לעומת הפרימיום – הם מכילים פלסטיק חיצוני שכאמור מטופלים מסוימים מעדיפים אותו על פני הבד הרגיל. בנוסף, חיתולים אלו ספוגים בפולימרים, דבר שתורם לנטרול הריחות הלא נעימים, ולהשארת המטופל יבש ובתחושה רעננה ונקייה.

אבנה פרימיום
אבנה פרימיום

יתרונות החיתולים:

חיתולי הפרימיום מצוידים בחפתים הידרופוביים אשר מספקים הגנה מפני דליפות. הם בעלי גזרה גבוהה במיוחד כך שהם צמודים לגוף המטופל. הם מתאימים ללבישה בתור תחתון רגיל כך שהם נותנים תחושה חופשית. בעלי כושר ספיגה גבוה במיוחד.

חיתולי הקומפורט מצוידים בחיישני דליפה ומחווני רטיבות כך שהם מאפשרים למטופל או למטפל לעקוב אחר הצטברות הנוזלים בחיתול. בנוסף, חיתולים אלו מבטיחים תחושת יובש מקסימלית באמצעות טכנולוגיה חדשנית המונעת חדירת לחות לעור המטופל. גם חיתולים אלו סופגים ברמה גבוהה במיוחד.

אבנה קומפורט
אבנה קומפורט

לסיכום,

מציאת החיתול המושלם עבור כל מטופל זה לא דבר פשוט. הדבר דורש זמן במהלכו תצטרכו לנסות את החיתולים על גופכם ולראות מהו החיתול שיושב עליכם הכי טוב ועושה עבורכם את העבודה בצורה מיטבית. חשוב לזכור כי בסופו של דבר, זה עניין של ניסיון.

עם זאת, אנחנו יכולים לעזור ולייעץ לכם בעת בחירת החיתול כך שיתאים לכם ולצורכיכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 1-800-100-198 אנו ממליצים לפני ההתייעצות איתנו, למדוד את היקף המותניים שלכם, כדי שנוכל להתאים עבורכם את גודל החיתול.

חיתולי אבנה פרימיום:

מוצרלמי מתאימים?מידות
אברי פורם פרימיום (דרגה 2)נשים וגבריםXL-XS
אברי פורם פרימיום (דרגה 3)נשים וגבריםM-L
אברי פורם פרימיום (דרגה 4) – מבית אבנהנשים וגבריםXL-S

חיתולי אבנה קומפורט:

מוצרלמי מתאימים?מידות
אברי פורם קומפורטנשים וגבריםM-XL
0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח