• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
חיתולים מומלצים למבוגרים

 

התאמת חיתולים למבוגרים היא לא דבר פשוט. לרוב, רק לאחר מספר ניסיונות של דגמים שונים, מגיעים לחיתול המושלם. במאמר זה ננסה לעזור לכם בבחירת החיתול, באמצעות מספר פרמטרים, ונמליץ על חיתולים אשר פופולאריים ואהובים במיוחד על קהל לקוחותינו.

 

על פי הסטטיסטיקה, אחד מכל שלושה מבוגרים נזקק למוצרי ספיגה למניעת הרטבה ובריחת שתן. החדשות הטובות הן שיש פתרונות חדשים, יעילים ודיסקרטיים. לכל משתמש צריך להתאים את החיתול המתאים ביותר עבורו. בכדי לעשות זאת, ישנם מספר פרמטרים שחשוב להכיר, ואם תפעלו לפיהם, תוכלו להנות מאיכות חיים מיטבית, לצד החיתולים.

כיצד לבחור את החיתול הנכון?

יש להתחשב בגורמים הבאים:

  1. רוחב המותניים ומשקל המשתמש – יש להתאים את גודל החיתול להיקף המותניים. חיתול גדול מדי יגרום לדליפת שתן ואילו חיתול צר מדי יגרום לחיכוכים, פצעים וכאבים מיותרים. ישנם משתמשים אשר מתפתים לרכוש חיתולים קטנים עקב מחירם הזול יותר, אך אנא אל תתפתו לכך, בחרו בחיתול המתאים לכם ביותר.

טבלת גדלים ממוצעת – חיתולים לגברים:

היקף מותנייםמידת מכנסייםמידת חיתול
71-101 ס"מ38-48M/S
96-162 ס"מ50-58XL/L

 

טבלת גדלים ממוצעת – חיתולים לנשים:

היקף מותנייםמידת מכנסייםמידת חיתול
71-101 ס"מ36-42M/S
96-127 ס"מ44-48L
121-162 ס"מ50-58XL/L

 

2 .שימוש ליום או ללילה – גם כאן יש הבדלים בכושר הספיגה ולכן בלילות יש להשתמש בחיתולים ללילה שהם בעלי כושר ספיגה גבוה יותר ומיועדים ליותר שעות, כך שימנעו רטיבות וחוסר נוחות מהמטופל.

חיתולי יום – כושר ספיגה של עד 500 מ"ל. מתאימים לשימוש במשך היום ונועדו להחלפה כל 3-4 שעות בממוצע. טיפ מאיתנו – רצוי לתזמן את היציאות מהבית בצורה מבוקרת על מנת לחזור בשעה הנכונה ולהימנע ממצבי לחץ.

חיתולי לילה – כושר ספיגה של 1000 מ"ל ומעלה. מתאימים לשימוש לכל הלילה כך שהמטופל לא יצטרך לקום בכדי להחליף חיתול ויוכל להנות מלילה שלם ללא הפרעות.

חיתולים לכל שעות היממה – כושר ספיגה של 700 מ"ל. מתאימים לשימוש ממושך יותר מחיתולי היום אך פחות מחיתולי הלילה. נועדו להחלפה כל 5-6 שעות בממוצע.

3 .מטופל מרותק למיטה או בתנועה חופשית? – במידה והמטופל מרותק למיטה יש להשתמש בחיתול בלבד, ולא בתחתונים סופגים. בנוסף, יש לדאוג שהמטופל לא יישאר באותה תנוחה לפרקי זמן העולים על שעתיים כדי למנוע את הופעתם של פצעי לחץ.

לסיכום,

ישנו מגוון עצום של חיתולים, הממוינים לפי מספר משתנים כגון חברה (מותג), רמת ספיגה, גודל, כמות ועוד. בכדי להצליח לעשות בחירה נכונה וטובה עבור המטופל יש לפעול על פי הצעדים שהצגנו במאמר זה. ובכל מקרה אנחנו באדולים תמיד כאן כדי לעזור ולייעץ לכם בטלפון 1-800-100-198

כעת נמליץ לכם על החיתולים המובילים והאהובים ביותר על קהל לקוחותינו:

אברי פורם פרימיום – מבית אבנה

סדרת חיתולים זו מגיעה בשלוש רמות ספיגה שונות: קלה, בינונית וגבוהה. חיתולים אלו אינם מכילים אלרגנים ועל כן מתאימים גם לבעלי עור רגיש. נוחים ונעימים למטופל ולמטפל.אבנה היא חברה דנית (מדנמרק) ואחת החברות המובילות בשוק העולמי, ידועה בשל מוצריה האיכותיים והדגש שלה על איכות הסביבה.

 

 

 

 

 

סליפ מקסי פרוסקין – מבית טנה

סדרת חיתולים זו מגיעה בשלוש רמות ספיגה שונות: בינונית עד גבוהה. חיתולי טנה הינם בעלי טכנולוגיה מיוחדת אשר מונעת בריחת נוזלים ומעניקה למטופל תחושה נוחה במיוחד.
טנה היא חברה שבדית הנחשבת למובילה באירופה ואחת המובילות בכל העולם. כלל מוצריה איכותיים מאוד.

 

 

 

 

גזרתי אובר נייט – מבית שקמה

חיתולים אלו הינם ברמת ספיגה גבוהה, המספיקים ללילה שלם של עד כ-10 שעות. עשויים מחומרים איכותיים השומרים על עור המטופל. שקמה היא חברת בת של קימברלי קלארק, אחת מהיצרניות המובילות בעולם.

ניתן לצפות בעוד מגוון רחב של חיתולים למבוגרים.

אדולים – שומרים על אורח חיים

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח