• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
חיתולים מידה 7: במיוחד לילדים גדולים יותר

חיתולים הם ללא ספק חלק גדול בעת גידול תינוקות וילדים, לעיתים ישנם סיטואציות שהילד כבר גדול יותר ועדיין זקוק לחיתול. בשוק הקיים, רוב החיתולים הם עד מידה 6, אנו באדולים מצאנו פתרון מושלם לחיתולים מקבילים המשמשים כפתרון לחיתולים מידה 7, משמע חיתולים לילדים גדולים יותר,

ההמלצה שלנו היא לחפש חיתולים למבוגרים במידה XS המותאמים במיוחד לילדים שמידה 6 כבר קטנה עליהם

לעמוד חיתול מידה 7 / חיתול לילדים גדולים לחצו כאן >>

ככל שילדים גדלים, כך גם הצרכים שלהם גדלים, וכאן נכנסים לתמונה חיתולים במידה 7 או במידה אקסטרה סמול . חיתולים גדולים יותר אלה מיועדים לתת מענה לילדים גדולים יותר שעשויים עדיין לדרוש שימוש לילה או מדי פעם בחיתול. במאמר זה נחקור את עולם חיתולי מידה 7, ייעודם ומדוע הם נשארים מוצר חיוני להורים ולילדים כאחד.

מדוע חיתולים במידה 7 חשובים: מגוון פתרונות לצרכים מסויימים

  1. גיל והתפתחות:
    ילדים מתפתחים בקצב שלהם, ולחלקם אימון בשירותים עשוי להימשך זמן רב יותר. חיתולים מידה 7 או בעצם חיתולים במידה XS  מיועדים בעיקר לילדים גדולים יותר שלא עברו לגמרי לתחתונים רגילים. חיתולים אלה מספקים נוחות והגנה בזמן שההורים ממשיכים לעבוד על גמילה מחיתולים ומעבר מדורג לשירותים.
  2. חיתולים לילדים עם צרכים מיוחדים:
    חלק מהילדים עם עיכוב התפתחותי או מצבים רפואיים עשויים לדרוש חיתולים מעבר לגיל הפעוט הטיפוסי. חיתולים במידה 7 חיוניים למתן ההגנה והכיסוי הנוספים שילדים עם צרכים מיוחדים וצרכים סיעודיים זקוקים לו.
  3. חיתול לשימוש בלילה:
    הרטבת לילה נפוצה בקרב ילדים גדולים יותר, וחיתולים במידה 7 הם פתרון פרקטי להבטחת שנת לילה יבשה ונוחה. הם מציעים כושר ספיגה מעולה כדי להתמודד עם צריכת נוזלים מוגברת של ילדים גדולים יותר.
  4. נסיעות ונוחות:
    לעיתים כאשר יש מצב ביניים בין גמילה מחיתולים ומעבר לתחתונים, ישנם ילדים שהגמילה יותר איטית ומדורגת להם ולכן חיתולים במידה 7 יכולים להיות נוחים לנסיעות או לנסיעות ארוכות ברכב כאשר הגישה לשירותים עשויה להיות מוגבלת. הם מספקים תחושת ביטחון הן לילדים והן להורים במצבים אלו.

חמש תכונות עיקריות של חיתולים במידה 7

  1. ספיגה מוגברת:
    חיתולים בגודל 7 מיועדים להתמודד עם כמויות משמעותיות יותר של נוזלים או מוצקים. לעתים קרובות הם כוללים ריפוד נוסף וחומרי ספיגה איכותיים כדי לשמור על ילדים גדולים יותר יבשים ונוחים.
  2. גודל מורחב:
    חיתולים אלה גדולים יותר מעמיתיהם לתינוקות ולפעוטות, ומספקים התאמה טובה יותר לילדים גדולים יותר. לא יודעים אם המידה תספיק לילדכם? דברו איתנו בטלפון 1800-100-198
  3. רך ונוח:
    בדיוק כמו חיתולים לילדים צעירים יותר, חיתולים בגודל 7 עשויים מחומרים רכים ונוחים למניעת שפשוף או אי נוחות.
  4. דפנות קלות להסרה:
    חיתולים רבים בגודל 7 מגיעים עם דפנות להסרה קלה, ביצוע שינויים מהירים וללא טרחה, בכל מצב ובכל סיטואציה.
  5. הגנה מפני דליפות:
    תכונות מתקדמות להגנה מפני דליפות מבטיחות שילדים גדולים יותר יישארו יבשים לאורך כל הלילה או לאורך היום.

הקלה על הילד ועל ההורה, עושים את המעבר

עבור ההורים, המעבר לחיתולים במידה 7 יכול להיות צעד מכריע בתמיכה בהתפתחות ילדם. חיוני לעשות זאת בהבנה ובסבלנות. עודדו את ילדכם לבטא את רגשותיו לגבי השינוי ולהפוך את התהליך לחיובי ככל האפשר. חשוב לזכור שלמרות שחיתולים במידה 7 יכולים להיות שימושיים להפליא, הם אינם מהווים תחליף לאימון בסיר ומעבר לתחתונים ולשירותים באופן עצמאי, אלא אם כן מדובר על צרכים סיעודיים. חשוב להמשיך לעבוד על אימוני שירותים וחיזוק הרגלים טובים, שכן המטרה הסופית היא שילדכם יקבל עצמאות בתחום זה.

לסיכום, חיתולים מידה 7 הינם בעצם חיתולים לילדים בוגרים ולילדים גדולים. הם מוצר יקר ערך המשרת מטרה חשובה בחייהם של ילדים גדולים יותר והוריהם. הם מספקים נוחות, הגנה ושקט נפשי, ומבטיחים שילדים יוכלו ליהנות מהילדות שלהם במלואם. ככל שילדים גדלים, הצרכים שלהם מתפתחים, וזה משמח לדעת שיש מוצרים כמו חיתולים במידה 7 זמינים כדי לתמוך בהם במסעם לעצמאות.

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח