• שאלות? התקשרו אלינו: 1800-100-198

  • משלוחים חינם בקניה מעל 300 שקלים !

סגור
תפריט
המוצר נוסף
כריות אורטופדיות – יתרונות בריאותיים

סובלים מכאבי גב תחתון? כאבי צוואר? או אולי בכלל ממחלת הריפלוקס? לכל המצבים הללו יש פתרון לא מורכב מדי ולא יקר מדי – כריות אורטופדיות

 

כאבים במקומות שונים בגוף יכולים להגיע בכל שלב בחיים, עקב ישיבה או עמידה לקויה, פציעה, פגמים גנטיים או כחלק מתהליך ההזדקנות הטבעי. הכאבים האלה עלולים להפריע לאורח החיים התקין ואף להגיע למצב המצריך ניתוח. כיום יש פתרונות רבים לטיפול בכאבים, אנו נתמקד בכתבה זו בכריות האורטופדיות אשר הינן מוצר חובה לכל אחד ואחת.

כאבי גב תחתון

מי מאיתנו לא חווה כאבים של גב תחתון? אין הדבר מקרי שכן אלו הם הכאבים הנפוצים ביותר בגוף, אשר 80% מכלל האנשים יחוו בשלב כלשהו במהלך חייהם. הסיבה לכך היא שהגב התחתון תומך במרבית ממשקל גופנו, ועל כן הוא נושא בנטל הרב ביותר. הסיבות השכיחות ביותר לכאבי גב תחתון הן התבגרות, חוסר בפעילות גופנית וישיבה ממושכת במהלך היום.

כיצד ניתן לטפל?

את הזמן לא ניתן לעצור. בנוסף, לעודד אתכם לעשות כושר יהיה פחות אפקטיבי באמצעות כתיבת שורות אלו. לכן, מה שכן נוכל לעשות זה להמליץ לכם על כריות אורטופדיות התומכות בגב התחתון ומיועדות לישיבה ממושכת. כריות אלו הינן בעלות זיכרון תנוחתי ומסייעות להנות מישיבה נכונה לאורך זמן, דבר שיפחית את הכאבים.

דוגמה לכריות תמיכה לגב התחתון:

  1. כרית לפצעי לחץ וישיבה ממושכת

2. כרית ישיבה בעלת תמיכה לגב תחתון + אגן

3. כרית תמיכה לגב התחתון

4. כרית תמיכה למרכז הגב

כאבי צוואר

עוד אחד מהכאבים הנפוצים ביותר בגוף הם כאבי צוואר המכונים גם "צוואר תפוס". כאבים אלה נובעים בדרך כלל מעומס על אזור הצוואר ויכולים להימשך מספר ימים בודדים ועד מספר חודשים. ברוב המקרים הכאב חולף מעצמו, אך עלולים להיות מקרים בהם הכאב הופך לכרוני.

כיצד ניתן לטפל?

אלו שנמצאים בסיכון גבוה יותר לחוות כאבי צוואר הם מי שעובדים במשך שעות רבות מול המחשב או אלו שנוהגים זמן ממושך במהלך היום. ראשית, צריך להקפיד על הפסקות מרובות בזמן פעולות אלו. שנית, יש לדאוג שתהיה התאמה בין גובה השולחן עליו עובדים לבין גובה הכיסא והגובה של מסך המחשב. בנוסף, ישנן כריות אורטופדיות שיסייעו לכם להימנע מכאבים אלו, שעלולים לגרום למטרד רציני במהלך השגרה. ניתן להיעזר בכריות במהלך הישיבה בעבודה, או במהלך השינה.

דוגמה לכריות תמיכה לצוואר:

  1. כרית גליל שלם לתמיכה בצוואר

2. כרית חצי גליל לתמיכה בצוואר

3. כרית שינה עם תמיכה לצוואר

מחלת הריפלוקס

מחלת הריפלוקס או בשמה הנוסף – מחלת ההחזר הקיבתי־ושטי, נגרמת בעקבות תפקוד לקוי של סוגר הוושט, אשר מהווה מחיצה בין הקיבה לוושט. כך, התוכן החומצי אשר אמור להישאר בקיבה, עולה ממנה אל עבר הוושט. זה גורם לכוויה בחלקו הפנימי של הצינור המחבר בין הפה לקיבה. אשר מאפשר לנו להעביר את המזון מהפה לקיבה.

כיצד ניתן לטפל?

מחלה זו אינה חולפת מעצמה! זוהי מחלה כרונית המצריכה טיפול קבוע הכולל שינויים באורח החיים, נטילת תרופות ואף ניתוח במקרים קשים. פתרון נוסף אשר עשוי לסייע באופן משמעותי, כך על פי מחקרים שבוצעו לאחרונה, הוא שימוש בכרית ריפלוקס. הכרית מאפשרת לגוף לישון בזווית האידיאלית עבורו שהיא 20-30 מעלות, מה שתורם הן למניעת הריפלוקס והן לאיכות שינה מיטבית.

אדולים – שומרים על אורח חיים

זמינים עבורכם בטלפון 1-800-100-198 לכל שאלה ובקשה.

0 תגובות
כתבו משהו
תודה! הטופס נשלח